underbara dagar i tumba.

Helloooo!

Kom inte precis hem. Men kom hem för ett tag sen i alla fall. Är hemma hos pappa. Yami var här nyss också. Men hon smet hem och käkade. Meeen jag har haft underbaraste dagarna med Nille i Tumba (: Åkte ju dit i lördags som jag redan har skrivit. Och vad har vi gjort?

Vi har kollat på filmer, fixat hans mic till hans spel, sovit, myst, varit ute, tränat (!) och saker som jag absolut inte behöver skriva ut här (: Haha och jag ska bli feta boxaren nu. Baby har visat mig maassooor, och tränat sönder min kropp. Och igår kände jag mig lite som Mike Tyson. Nille satte på mig sånt där skydd runt händerna ni vet? Tur att han har en fighter till flickvän som kan skydda honom.

Men jag och Nathalie (Nilles syster och min fina underbara vän) åkte hem idag tillsammans. Tåget var helt fucked up. Det stod olika tider på vårat tåg överallt. Skitsamma. Jag kom hem :) Hade tänkt skriva till Yami igen och fråga om hon vill mysa lite. Sen måste vi planera inför nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0