tredje kvällen ute med Yami och Olliver

Olliver har snart blivit en i gänget.
Mitt och Yamis gäng. Vi som älskar att hänga
vid bänkar, snacka skit och snacka om
roliga minnen. Och härma varandra såklart.

Olliver: Fan! Jag glömde att jag hade tid hos frissan idag!
Jag: Oj va sa hon dåå?!
Olliver: AAH för jag kan läsa hennes tankar!

Sen körde vi lite lekar. Jag satt nog hela kvällen
och härmade Optimus Prime & Bumblebee.
Medan Olliver stod och snacka med sig själv och garvade.
Och Yami satt och filosoferade för sig själv. Men
vi umgicks tillsammans i alla fall. Bra kombination blev det!

Olliver har samma humor som mig och Yami ibland.
Men det var en rolig kväll, igen. Tack (:
Men började må illa som fan när vi var ute.
Och det hjälpte ju inte med allt garv.
Får se hur det är imorgon. Annars så får jag stanna
hemma en dag. Sen ta igen allt nästa vecka.
Fast egentligen vill jag dit och kriga mig igenom
dagen. Men får se hur det är imorgonbitti,
för lovar, de är inte kul och sitta i kassan och stressa
när man mår så :)

Men nu hade jag tänkt sova, så jag orkar gå
upp imorgon! :) Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0