skooolan.

sitter på datalektionen just nu. ska göra ett
intyg. Men det är ointressant. Hade np imorse.
Och kunde seriöst inte koncentrera mig alls.
Så vi får se hur det gick.

Annars så har skolan varit bra. Har fått träffat
Liiinda :) På nvlektionen kollade vi på film.
Och jag ska öppna ett eget snöhus. Där ska alla
isbjörnar få bo. Så jävla hemskt att se hur dom
har det nu.

Igår så träffade jag Yami på kvällen. Vi körde
en rolig lek med mobilerna. Jag säger en siffra,
tex 22, och då ska hon ta kontakten som är
det numret, sen skriva det jag säger att hon ska skriva.
Som de där tvprogramet ni vet? Haha.

Ett exempel som Yami sa att jag skulle skriva:
Till Daniel Bh
"Hej, längesen sen sist, lust att komma över ikväll? .. (;"

Och tro mig. De där var ingeting. Vi satt och skrev
så jävla sjuka sms. Fan vad vi garvade. Nu tror ju inte
Daniel på att det var Yami som saaa att jag skulle
skriva så, meen haha jag lovar. 

Men förlåt alla som fick dom söta smsen, men nu
vet ni :) Så var beredda. För det här har blivit våran
nya favoritlek :) Nuuu ska jag åka hem.
Haha snacka om hit-och-dit-inlägg. Meen puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0