sämsta starten på helgen.

Hello! Är hemma hos pappa nu. Allt gick bra
i vällingby och blabla. Men lovar, allt annat har
fan bokstavligt talat gått åt helve*e.

Jag gick upp imorse som vanligt och duschade.
Kom tidigare till jobbet än vad jag skulle.
Städade lite och fixade allt fikabröd.
Sen skulle jag såklart sitta i kassan. Och där gick
allt så dåligt som det bara kan gå. And i dont understand
why. Jag och datorer kommer inte alltid bra överens.

Sen kilade jag i alla fall iväg till bussen när jag
hade slutat. Fick sitta och vänta på tåget i 40minuter.
Röksugen. Trött. Spänd inför tatueringen. Irriterad på allt
runt om kring. Så jag ringde Yami, min livlina.
Tatueraren ringde och sa att hon inte hinner tatuera idag.
Haha seriöst, jag blev så sur så jag sitter och garvar åt
mig själv nu. Får bilden framför mig när jag blev sur asså.
äsch.

Sen åkte jag i alla fall in till centralen och vidare till
vällingby. Träffade farmor och hade lite julsnack och allt
det där. Och måste bara påpeka.. När jag satt på tåget så
kom en kontrollant och kolla allihopa. Förutom mig. När jag
hade betalat och allt. Samma sak när jag åkte hem.
Jag satt och viftade med min biljett och upprepade
"Här här här här här jag har , här här här" men han såg
mig inte. Inte ens när han stod och pratade med bruden brevid mig.
Förnedrande. Han spottade på mig när han pratade med henne.
Hela väskan, ipoden, mobilen och mig. Så jävla äckligt.

Sen är mina nycklar borta. Röksugen. Ska nog
dra ut kanske. Imorgon är det i alla fall lördag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0