När inget funkar så står du där för mig

Gooodmorgon. Jag är redan vaken?
Det är sjukt. Med tankte på hur illa jag mår
och hur trött jag är. Oooch att jag är en sån
som skulle kunna spendera en hel dag i sängen.

Men jag tog mig upp i alla fall. Måste kolla busstiderna
till Mamma. Igår så kollade jag, Yami och Olliver på
Transformers 2 hos mig. Jag och Olliver satt och tyckte
allting var skit coolt.

Olliver: Nu när Optimus slåss mot dom är de coolaste i filmen!
Jag: AAH ååååh nu kommer MEGATROON! AKTA OPTIMUS!
Yami: Ååh va spännande, hehe.. *Jätte ointresserad*

Men hon har en film kvar. Första transformers. Hon har lovat
Så det ska bli kul (; Snart kommer ju 3an också. Haha!
Men se det på den ljusa sidan Yami, snart är det ju New Moon
som gäller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0