monster.

Känner mig som värsta monstret nu. Humöret går upp och ner som fan. Världens humörsvängningar. Om det inte är en tröja som ligger på golvet som gör mig arg så är det täcket som ligger fel. Allt gör mig sne. Men nu känns det mycket bättre.

Förutom att jag är jätte förkyld. Pappa ploppade in näsdroppar i min näsa nyss. Och jag har aldrig vågat göra det. Men nu gjorde jag det. Jag låg i soffan och trodde att man skulle ligga ett tag, men det var tydligen så modernt så man kunde gå upp direkt efter. Hoho!

Åker till Sthlm imorgon också och firar nyår. Det kommer bli underbart. Om det blir som jag har tänkt det. Bara för att jag har haft världens sämsta dag idag borde jag förtjäna en underbar dag imorgon. coooome ooon.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas du får en underbar dag/kväll/natt imorrn, babe! <3 Jag kommer ligga hemma och inte göra nått typ... :/

Vi ses väl den 4:e som vi bestämt? ;) <3

2009-12-30 @ 17:30:06
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0