julbord med jobbet på lördag?

Nu är jag hemma. Dagen har
gått fort. Jobbade t.o.m över en kvart idag (;
Men det har ruuullat på.
Julbord på lördag också med alla på
jobbet. Vill ju gå dit och se alla dragna
och höra när chefen berättar att jag ska få
ca 200kr/tim. Men sen har jag ju alla valpar?
Vi får se hur det blir :)

Hade tänkt lösa in min feeeta check
också idag. Men måste bara hitta den.
Jag har lagt den någonstans i mitt rum.
Men om jag hittar den ska jag i alla fall gå
och sätta in pengarna på mitt kort.

Sen ska jag köpa hårfärg och silvershampoo.
Grymt. Var hos tandläkaren idag också.
Tog 10min sen var jag klär, skönt! :)

Tandläkaren: Aah hur känns det då?
Jag: Aah asså.. Livet rullar på.
Tandläkaren: Hehe jag menade dina tänder. hur känns de?
Jag: Aha! Jo det känns bra?

Jag tror att jag blandade ihop mina gamla
kuratorer med tandläkaren. Inte för att kuratorerna
grävde runt i min käft med verktyg som skrämmer
skiten ur alla små barn, men ni förstår?
Man får blanda ihop ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0