jag hade fastnat totalt.

Har precis varit ute med Zeno. Och jag älskar verkligen
att ta av kopplet från honom så han får springa runt i
snön som han älskar. Jag blir helt överlycklig av det, haha (:

Men släppte honom i alla fall. Vi sprang runt i snön, jag
kastade snöbollar till honom och höll på. Men när lekstunden
var slut så var båda helt döda och kilade hem.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till Nille ikväll
eller imorgon? Måste charma pappa lite och be om lite
pengar till tåget och allt.

Yami är där i Sthlm nu. Och jag saknar henne. Och jag
hoppas att hon har det bra. Och jag önskar henne lycka till!
Till något som ni inte har en aning om (;

Det är också den 26/12 idag. Mitt och Aylins datum. Och nej,
jag och Aylin blev varken tillsammans eller vänner den 26.
Men vi har våra minnen från det här datumet. Inget som jag skriver
i bloggen todaaay. Men det får oss att skriva om roliga minnen.

Då berättade Aylin om första gången jag och Yami träffades
efter vårat bråk. Haha och det var kvällen som vi stötte på Erika
berättade hon. Haha fyfan va man garvar åt det nu. När jag och Yami sprang
ut ur min port och Erika stod utanför. Ganska pinsam situation blev det.

Meen nu hade jag inte tänkt sitta och babbla om det. Ska nämligen
planera lite nu med papii om jag kan åka ikväll. Såfall packar jag och drar!


Zeno, vintern -08


Kommentarer
Postat av: aylin

HAHAHAHA psykfall förfan! :o



yes, idag älskling. <3

jag älskar dig

2009-12-26 @ 16:07:03
URL: http://aayliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0