igår

Igår så bloggade jag inte särskilt mycket. Men orkade inte. Hade inte tid heller. Men jag och Tor satt i skolan och skojade lite om att jag ska fixa en namnsdag till Yami. Eftersom hon inte har det. Men sen blev det allvar. Jag åkte hem efter skolan och lagade feta middagen. Sen lurade jag iväg Yami till affären för att köpa cola.

Medan hon var på affären sprang jag hem till henne. Aylin släppte in mig där och vi gömde mina skor. Sen sprang jag upp till hennes rum och tände ljus o grejer. Sen satt jag i hennes säng och väntade på att hon skulle komma. Nu låter det som, precis som Yami skrev i sin blogg, att jag försökte förföra henne. Men det var inte min tanke direkt.

Men sen kommer hon in i rummet och jag förklarar att 1/12 har hon namnsdag från och med år 2009. Sen gick vi och käkade. Hon bjöd mig på hennes fina vin från 64 och Frankrike. Sen satt vi där och pratade om miljöförstörningarna och hur sorligt det är att höra hur isbjörnarna har det.

Men eftersom vi är så mogna så är det sånt vi gör några kvällar i veckan. Vissa dagar åker vi iväg och storhandlar också. Vi handlar för våra pappors pengar och oftast blir det te och mjölk som vi köper hem. Folk misstar oss ofta för att vara 10 år äldre. Minus 15.

Meeen sen kilade vi ut och träffade Olliver. Vi pratade om fester och massor med minnen. Sen kilade alla tre hem till sig. Trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0