han har skägg, tjock, stor bil och lyssnar på hårdrock. Kungen såklart, min pappa.

Jag har kommit på en väldigt bra strategi på
hur jag får pappa att slösa pengar på saker till
mig. Jag varnar alla fegisar, gör inte detta om du
inte är lika ball som mig.

Först smög jag in till min pappas rum. Snodde hans
hörlurar till hans ipod och sen sprang jag iväg till
bussen. Efter en dag, alltså idag, så märkte han
detta och tittade på mig  när vi var på väg hem
från mötet. Sen frågade han om det var jag som
hade tagit hans hörlurar.

"Men mina är sönder, jag brukar få sitta och sjunga
för mig själv på bussen för att alla andra barn har hörlurar
och inte jag."


Då svängde pappa in på Elgiganten direkt
och jag fick mina koss som jag hade tänkt köpa,
hoho!










Kommentarer
Postat av: malin

Nehe, jo då det har jag.. :) hoppas du har en bra dag, ses imorgon. Kraam

2009-12-08 @ 17:30:14
URL: http://pamaalni.blogspot.com
Postat av: Bimboboiii

HAN HAR SKÄGG, TJOCK, STOR BIL OCH LYSSNAR PÅ HÅRDROCK. KUNGEN SÅKLART, MIN PAPPA.



jag känner dig redan så bra att man vet direkt att det är din blogg bara genom rubriken ...

Illa Mikkz

2009-12-11 @ 00:01:08
URL: http://bimboboiii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0