Fredag

Dagen började kukdåligt. Vaknade av
sprängande huvudvärk och jätte jätte ont i magen.
Så låg ett tag i sängen och tyckte synd om mig själv.
Sen smsade jag Maggan och sa att jag inte orkade
komma idag, och för att jag skulle prata med
en läkare. Och Linda! Vad är nummret till Tempo!? :(

Men jag vilade upp mig lite. Sedan pluggade jag
lite svenska, eftersom jag gärna ville göra nytta om
jag skulle vara hemma. Sen så smsade Yami,
så jag gick till bussen sen drog vi till Etuna. När jag
stod och väntade på bussen tvekade jag först på att åka,
eftersom jag hade jordens största magvärk.

Men jag krigade mig in i bussen. När vi kom fram till
Etuna så mötte vi Olliver och Danne. Sen hade dom
kompisar som kom och gick. Jag lyckades köpa underkläder.
Haha. Yami fick hem en plattång också. Shoppingsuget
fanns inte. And i dont understand why.

Men nu kommer Olliver. Det första han säger när han
öppnar min dörr är "FAN VA DUM JAG ÄR" HAHAH nyhet eller?


nyss


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, stackare! <3 Hoppas du mår bättre nu. <3 Nummret till Tempo är 200 09. :) tappa inte bort det nu. ;) <3 Pusssss

2009-12-05 @ 11:38:18
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0