crazy girl

Eeelluu. Idag har seriöst varit den roligaste skoldagen
på tusen år. Har garvat från att jag satte mig i bussen påväg
till skolan tills jag kom hem. Linda var hos sin bror i Malmköping
imorse, så vi åkte samma buss till skolan. Sen när vi kom till
skolan så hade jag en meningslös lektion som hon var med på.
Då satt vi mest uppe på 400 med Makkus och Tor.

Sen var det en Julshow i aulan. Linda satt med ett smile på 
läpparna hela tiden. Tor satt långt åt tjottahejti men hörde hans
garv ibland. Haha.

Sen drog jag, Linda och Kb upp mot banken. Kb drog "hem".
Tor och Makkus kastade snöbollar på mig. Så imorgon hade jag
tänkt trycka ner dom i snön och fylla deras käftar med snö.
Eftersom jag är tre gånger starkare än dom.

Men sen försvann Makkus hem. Jag, Tor och Linda satt och
pratade, fantiserade och skratta så tårarna rann.

Tor: Tomtens rådjur blablabla
Linda: Det är renar han har!
Mikaela: Det är älgar!

Efter det satt Tor och Linda och skrattade tills dom nästan
låg på marken och skrattade. Jag satt i minst 5min och väntade
på att dom skulle bli klara. Dom ska vara glada över att dom
har mig!

Sen började vi fantisera att det var år 2020 just nu.
Att Linda och Tor var ett gift par. Dom hade två bilar. Feta huset.
Bra jobb. Mig som dotter. Hundar, hästar och kaniner.
Dom har varit förlovade sedan 2007 och är ett kärleksfullt par.
Linda väntar sitt andra barn. Deras favorit är sex på tvättmaskinen.

Det är bara en liten del av allt vi har planerat inför år 2020.
När vi satt och väntade på bussen inne på stationen så satt vi
och babblade om allt de här.

Mikaela: Aha men hur ser eran framtid ut?
Tor: Ljuuus!
Linda: Mörk!
Tor: HAR DU VARIT OTROGEN?

haha alla inne på stationen vände sig om och glodde ut oss.
Om ni hade varit där hade ni också dött av garv som vi gjorde.
Men tack för en underbar dag! Nu ska kvällen fortsätta med
städning och smsa bästavän.



Kommentarer
Postat av: Linda

Favoritstället var faktiskt torktumlarn! xD Haha, det var fan den sjukaste och roligaste dagen i skolan. haha <3

2009-12-21 @ 17:31:31
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0