touch my soul baby.

Weheeey!


Eftersom att jag endå sitter och nördar på fb och bdb så kan jag
lika gärna nörda lite här. Berätta lite you know.

Har träffat min efterlängtade bästa vän ikväll. Oh vad jag har saknat henne.
Hon har varit i Nyköping i tusen år (förstå överdriften) och jag har varit i Bettna
eller Flen. Det märktes idag att vi inte har fått pratat ut och skämtat med varandra.

Vi garvade åt allt. Som vanligt igentligen. Men ni förstår?

Jag har haft det toppen dom senaste dagarna. Igår åkte jag och Rickie med Kb till
Katrineholm eftersom Kb skulle inskaffa sig en ny mobil. Resten av dagarna så
har det bara varit mys med baby framför filmer. ♥

Imorgon så ska jag dra ut tänder -wish me good luck!
Yami ska me och hålla mig i handen. Kan sätta min högra arm på att hon kommer filma
och ta kort också. Haha! Vi får göra det bästa av situationen genom att skämta oss igenom
den, som vi gör med alla andra problem. And that feels really good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0