negativ, negativ och ännu mer negativ.

Idag skulle jag ha stannat under täcket istället.

Hela dagen har varit kaos. Trött, ont i huvudet, hela kroppen är
helt död och har nog världens taskigaste inställning till allt.

Jag vet inte hur många gånger idag jag har tabbat mig.
Kan inte ens räkna gångerna på fingrarna.

Jag gör saker, men efter en stund visar det sig att jag inte ens har
gjort dom sakerna. Förstår ni? Jag tror tex att jag tar fram ett glas,
eller att jag har gjort det, men sen när jag väl ska använda det så
har jag ju inte tagit fram glaset.


Heeelt borta. Allt känns så solklart men endå så jävla fel.
Naaej, när jag kommer hem sen i eftermiddag ska jag fan lägga
mig i sängen och vänta tills skolan börjar efter lovet.

thats my plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0