heeeelt död!

Imorse när jag vaknade så hade jag sån där jävla
hosta igen. Kunde inte sluta hosta.

Men jag tog mig till skolan och kom på att vi hade fruluftsdag
idag. Så jag och grabbarna skulle gå på långpromenad.

Tur att jag inte tog klackarna och tunna tights tänkte jag.
Och efter att vi hade gått 2km så var jag redan helt död.

Men vi gick minst 2 mil. And thats true! Ni kan ju gissa hur
flummiga vi var efter ett tag? Kb och Tor fick bära mig,
kastade ner varandra i snön, kastade snöbollar och
jag fick en fet jävla snöboll rakt på huvudet.

Men nu när jag tänker på det så var det ju lite kul (;
Alla började tappa förståndet och var helt döda. Mina fötter
var skit blöta och min hesa röst gav pojkarna ett gott skratt.

Jag: JAAAG VILL HA KOOOOORRRV! Bara få gnaga och bita, muuums!

Hahaha det enda svaret jag fick var skratt och blickar.
Självklart lät det lite fel, men fan va hungrig jag var. Haha sen när min
lärare skulle grilla korv så råkade jag självklart få fram meningen fel igen;

Jag: SÅÅ KOM IGEN NU! Fraaam med kooRRveeen!

Haha nu kommer jag på ännu mera roliga saker. Jag sa att jag kommer
få hallisar pga jag kommer bli så trött och kommer då verka helt flummig.

Sen när vi går förbi en gård med massor med djur;

Jag: KOLLA RÅDJUREN!
Kb: Neeej! Det är hjortar!
Tor: Det är getter ....

Det visade sig vara getter också. Som Tor sa. Haha!

Sen när vi hade gått sjukt långt så står det på en skylt "Stocktorp"
så jag ropar ut "STOOCKHOLM! WOHO" eftersom att jag inte såg
"Torp".

Snacka om att jag blev besviken när jag inte såg tunnelbanor eller
affärer. Och att det stod Torp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0