you make me feel perfect.

Ringde mamma nyss. Och dom höll på att flytta för fullt.
Så idag flyttar jag. Åker till mamma i eftermiddag.

Hur ska jag orka? Tur att mamma har fixat flyttgubbar.
Vill bara att allt ska bli klart ikväll. Så jag kan sätta mig
i soffan i det nya vardagsrummet med te och film.
That sounds great!

Mitt nya rum är rosa också. Perfect.
Just nu mår jag jätte illa och har jätte ont i magen.
Dunkande i huvudet är inte borta.
Hostar och nyser.

Ikväll ska jag fan bli frisk.


där är det. Fast vårat hus ligger längst bort. Alltså längst ut mot kanten (:

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint det ser ut, radhuset! :D Jag hoppas din mamma trivs bättre med det, o att ni bor kvar lite längre där. :P <3

Och jag hoppas du blir frisk snart, för på måndag vill jag ju träffa dig i skolan! <3 Har gått alldeles för lång tid nu sen vi träffades. Love you! <3

2010-01-29 @ 19:16:20
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0