sometimes i just hate the world.

Yes jag är hemma och bloggar. För guess what?
Jag försov mig. Inatt visste jag att jag skulle göra det.
Jag hade världens hosta och somnade sent inatt.

Jag gick endå upp strax efter 6 imorse och började fixa
mig. Sen fick jag hosta så jag tänkte att jag försöker
blunda lite och vila ögonen. Sen vaknar jag av att Linda
ringer. Då hade jag missat min buss med 3 jävla minuter.

Yami kallar som vanligt allt för karma. Vad har jag gjort
för att inte ha kvar krafter för att orka gå upp? Jag har
slutat med rökningen och börjat käka för en gångs skull.

Men den där diskussionen hade jag och Yami förut.
Min kropp mår fan bättre av en chipspåse och ett paket cigg.
Haha! Nej det där var ironi. För er som inte förstod.

Nu ska jag väl.. Fixa sminket lite till? Byta om några
gånger? Dra ut på tiden ska jag göra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0