the day;

Som jag skrev förut så åkte jag hem på lunchen. Och det var bra. För nu har jag inte alls lika ont i magen. Jag somnade och sen kilade jag ut till Yami. Det blev inga kort, men mycket roligare och kallare saker hände.

Vi började med att vandra runt i våran stora shoppingstad. Käkade på pizzan sen också. Sen skulle jag imponera lite på Yami genom att klättra upp på ett högt "snöberg" som dom där snubbarna har plogat upp. Jag gick ut på en "sten" som lejon kungen ni vet? Skulle stå där och sen hoppa ner. Men Yami varnade mig och tyckte inte att det lät som en bra idé.

Men självklart lyssnade jag inte. Så hela den där grejen rasar ner och jag rullar ner för snöhögen. Väldigt dramatiskt var det. Jag föll i slowmotion och Yami var där på 2 sekunder och försökte hjälpa mig samtidigt som hon höll sitt skratt inom sig. Eftersom hon var rädd att jag skulle va arg. Men sen gick vi och garvade åt det tillsammans.

Jag lärde mig inte av min läxa och fortsatte med större och större snöhögar. Den andra högen fastade jag i så benen var på en varsin sida. Jag satt fast helt enkelt. Yami försökte hjälpa men det blev bara värre, mitt ansikte åkte istället ner mot snön.

Nästa hög jag klättrade i fastade jag på riktigt i. Feta hålet som ena min fot fastnade i. Jag hörde Yami ropa och frågade om det gick bra. "Jaa jag kommer snart, kollar bara in utsikten" fick hon till svar samtidigt som jag försökte ta mig loss lite diskret. Sen erkännde jag att jag behövde hennes hjälp och efter ett tag fick hon loss mig.

Vissa dagar är det som om vi vore 10 år medans andra dagar har vi världens 20års kris och är stressade över allt. Men det är skönt med lite omväxling. Väntar bara på när Yami kommer hem med 2 rullatorer när fyller 30 år.

Vi drog hem till henne och hon fixade badet så jag tog ett varmt bad. Sen låg vi i sängen och pratade i telefon med våra pojkvänner. Eftersom dom två är nya homies så blev vi ganska nyfikna på vad dom har sagt.

När vi drog ut sen igen så kom vi fram till en sak.. Oc. Vi är som Oc.
Nille: badboy Ryan
Deno: Pluggisen Seth
Yami: Hippie Summer
Jag: Festprinsessan Marissa.


Vi kom fram till massor med saker. Vi är precis som serien. Så vi ska boka in en helg med tv och nörda alla Oc avsnitt. Haha långt inlägg, men kvällen har varit toppen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0