jag kanske inte ser bra, men tillsammans med Yami ser jag ganska bra.

Haha back from the optiker. Det gick väl bra?
Nja, kändes lite som att optikern sa att det var helt okej
bara för att inte såra mina känslor, eftersom hon såg hur
mycket jag krigade efter att se bokstäverna F,P,B,D,C och A.

Fan. Jag kommer endå alltid åka runt i min bil med Yami.
Hon ser vad det står på skyltarna! Eller kanske inte?

Hennes syn är värre. Vi får se hur vi hanterar detta.
Jag och min pappa prövade lite olika glasögon också.

Pappa tyckte att jag såg bra ut i glasögon, jag vet inte vart hans
falksyn tog vägen. Men det såg verkligen inte bra ut i dom glasögonen
jag provade (:

Min bror Rikard hade guldsyn. Sen gick han och garvade åt
mig när han såg att jag försökte ljuga lite smått när pappa frågade
hur det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0