the white rabbit

Gyyydmooorning!

Vaknade för en stund sen. Skulle kunna sova till klockan
19 ikväll. Men har massor att göra idag. Ska försöka plugga lite också.

Olliver fyller år todaaay! Så grattis underbaring! (:

Satt nyss och tänkte på vad min mamma sa till mig igår.

Hon frågade om vi inte skulle skaffa en kanin som vi kunde ha på våran baksida.
Jag är skapligt rädd för kaniner men dom är så jävla söta.

Och efter att jag hade sett Alice i underlandet igår så blev jag helt kär i
"The white rabbit" , har inte kommit på vad kaninen hette.
Sååå mamiii, oooom du köper en kanin så ska den fan vara vit och en kille!

Haha Linda, hur tror du att det skulle gå? (;


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha... xD Oj, hur ska det gå Mikaela? Då får du nog först gå i terapi hos mig o lära dig att inte vara rädd för dem. ;) <3

2010-04-11 @ 18:44:52
URL: http://liindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0