och tur har jag fan haft idag!

Förutom när jag gick in i en dörr.
Eller aah, dörren gick in i mig. När vi va inne på coop.


Meeen dagen har varit toppen! Solen har varit framme och det har
varit så jävla skönt ute. Har varit ute heeela dagen känns det som (:

Under lunchen så vandrade jag, Kb, Marcus, Tor och Linda upp till affären
eftersom Kb hade tjatat efter sin energidricka hela morgonen. Jag fick en
dessutom! Som alla tyckte smakade som hostmedecin..

Vi var ute så länge så att vi tappade tidsuppfattningen totalt.
Vi trodde att vi började klockan 13, men tydligen så slutade lektionen då.

Efter det slutade vi, vi chillade vid busstationen ett bra tag sen åkte jag och
Marcus iväg till Katrineholm. Han följde med som stöd. Och tack tack tack
Marcus! ♥

Fick veta att jag ska få tandställning den 7 Juni. Perfekt till skolavslutningen.

Eller inte..

Nu i Maj så ska jag dra ut 4 tänder också. 1tand/veckan. FAAAN va snygg jag
kommer bli i käften! Haha. Metallkäften som Danne brukade kalla mig.
Tandställning + tungpiercing = Metallkäft.

Bjuder på riktiga vårbilder också! (:


Me and Marcuus (:


Haha! Klockren bild, men jag fick faktiskt solen i ögonen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0