nyköping igår

Igår skulle jag åka fram och tillbaka till min mamma
för att hämta pengar, eftersom att jag skulle köpa en jacka.

Men pappa satte in pengar på kortet för det blev jätte stressigt.
Jag skulle låna Oskars busskort också, men det blev också
för stressigt så vi skippade det.

Jag och Yami åkte dit, mötte hennes kompis "Bark" som hon
brukar kalla honom, haha. 
 
Shoppade lite småsaker sen bestod dagen mest av fika.
Kvällen fortsatte vi tillsammans med att dra igång en film
som båda somnade till. Haha!

Idag ska jag försöka plugga lite som jag ligger efter i. Göra lite
småsaker. Sen ikväll hoppas jag att det blir att träffa Linda! (:



Yami får skicka alla bilder från hennes kamera. Så slänger upp bilderna senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0