Igårkväll fick jag äntligen träffa min bästa vän.

Godmuuurning!

Vaknade nyss av att pappa höll på att borra och fixa i köket.
Nu blir det jääätte fint (:

I alla fall.. Igår så drog jag till pizzan med Yami. Jävligt gott måste
jag säga. En fet kebab med cola. Sen satt vi och pratade om boys.
Som vanligt. Men efter en stund visade det sig att vi pratade om två
heeelt olika snubbar fast vi trodde att vi pratade om samma.

Yami: Jag förstår inte hur han kan sova på nätterna!
Jag: Nee jag förstår inte hur jag kan sova ....
Yami: Eehm, va?
Jag: Jaa?

Lite senare:
Jag: Fan va snygg han är....
Yami: SÅG DU VEM DET VA?

Haha tänker inte skriva ut mer om vad vi sa. Men fyfan va vi garvade
när vi kom på att Yami egentligen inte förstod ett ord av vad jag snackade
om utan bara höll med.

Skiiit samma. Tror bara att det är jag och Yami som sitter och garvar
åt det här. Haha! Idag är det påsk, eller? Ska iallafall få leta efter påskägg sen.
Kommer nog aldrig växa ifrån det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0