Anledningen till varför jag skaffade blogg;

Jag skaffade min första blogg för att jag tyckte att det kunde
vara skönt att få skriva av sig ibland. Och sedan blicka tillbaka
och läsa hur man utvecklats i skrivandet och allt kul samt tråkigt
man har varit med om.

Jag satt nyligen och läste igenom lite gamla inlägg som jag har
skrivit och när jag rullade ner till ett inlägg så kändes det som att
hela mitt liv var räddat.

"Fuck allt dumt jag har gjort och sagt. Skit i alla dåliga dagar.
Skippa tänkandet på vad jag stoppar i mig. Skit i skydd. I dont
give a shit. Yami ska kolla transformers med mig!"


Yasemin hade lovat mig att kolla på båda Transformersfilmerna.

Fyfan vad hon ska få höra det här nu. Jag kommer tjata lika mycket som
en gift man som inte fått sätta på sin fru på 8 månader.


Yasemin, jag bokar in en kväll för Transformers (;


Hur häftigt är det inte Yami?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0