move that ass, show me your moves.

Hej igen! :)

Nu sitter jag och tänker igenom danser igen. Är besatt. Varenda låt jag lyssnar på så måste jag tänka ut danssteg till den låten. Hm..

Jaja, nu har jag ätit, spelat gitarr och handlat glass. Och det är egentligen min lillasyster som är kung på gitarr. Jag är med den dansande typen, hon är typen som sjunger och spelar på sin gitarr. Men efter maten så fick jag något flipp och tänkte "Vafan, klart att jag kan spela gitarr." Och nej, jag kan inte spela gitarr, men min lillasyster Matilda lärde mig Blinka Lilla Stjärna. Och nu kan jag den! Lägger förmodligen upp videos på de senare ;D

Sen skulle jag och min lillebror Sebastian handla glass. När vi kom hem märkte vi att vi hade tappat hälften. Så vi fick springa ut och leta och hittade glassen utanför Konsum. Haha great!

Nu ringde Yami och frågade om jag ska med ut. Och yes, jag drar nu! Later!


Kommentarer
Postat av: Lia ☆

Yaaay :) Haha men lyckat att tappa glassen ;P



Min syster verkar vara senil, hon skulle fråga vad du använt för silverschampo? Jag tänkte prova det men är livrädd! Vilket märke ska jag ha, hur länge har man det i..? Hjälp :P

2009-09-22 @ 20:34:08
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Lia ☆

Tack :D [email protected]

2009-09-22 @ 21:00:09
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0