haha jag dööör!

Jag har precis kollat på idol. Och jag hejar självklart på Eddie! <3

Men i alla fall.. Olliver har ju tagit min mobil som jag hade innan den jag fick idag. Och jag raderade allt innan jag gav den till honom så inte han skulle se massa pinsamheter! Och då var videoklippen på första plats utav "pinsamaste på mobilen"!

Jag frågade Olliver nyss om han hade hittat nåt kul, som tex bilder. Och då sa han att det fanns 79 st videos. Han hade kollat igenom alla. Jag som hade raderat dom, men tydligen finns dom kvar. Och fan va pinsamt säger jag bara. Allt jag och Yami har filmat. Hahaha!

När jag och Yami va i Flen så gjorde vi klipp. Sjuka klipp alltså. Fula klipp. Och dom hade han självklart suttit och kollat på. När vi har sjungit. Filmer från The Voice. När vi pratar skit om en viss person. När vi sitter i Sollentuna och snackar med oss själva. Allt. Han har sett allt nu.

i 1 timme och 30min satt han och kollade på våra videos. Och de är videos som jag aldrig skulle lägga upp på bloggen. Så nu gäller det bara att hota honom så han inte slänger upp nåt eller springer runt och visar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0