Blekning på G!

Nu ska jag fixa mitt hår. Ska se om de blir någon skillnad nu när jag bleker det. Vi får se hur det bliiiir :) Och föresten!

Min bror Rikard tvingade ut mig en snabbis med hunden. Så då tänkte jag att jag inte behöver ha med mig mina nycklar. Han skulle ju vara hemma och jag skulle ju bara ut en snabbis. Sen när jag kommer hem så är det låst. Jag står och knackar och plingar på dörren hur länge som helst. Sen tänkte jag att jag går hem till Yami och lånar henner mobil och föröker få tag på Rikard, eftersom jag inte tog med min.

Men när jag kommer och knackar på hemma hos Yami och ringer på dörren är det ingen som öppnar. Då blev jag jätte sur och irriterad. Men tur var så mötte jag Aylin, och fick låna hennes mobil. Men självklart svarade inte Rikard. Så jag satt utanför oss ett bra tag med Zeno. Men sen kom pappa hem och räddade mig från kylan och uttråkigheten.


haha jag och min lilla beeeebis Zeno.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sööt vovve :D

2009-09-27 @ 19:36:47
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

sv: Tack så mkt! :D



vad har du för dig då ? :D

2009-09-27 @ 20:06:10
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0