sov till 17 idag

Helloooo

Idag sov jag till 17, och fan va skönt. Egentligen gick jag upp tidigare, duschade, käkade frukost och socialade med Yami. Inte för att jag var särskilt social mot henne, men kände mig sjukt seg imorse. Hade iiingen energi kvar alls. But now its better!

Jag somnade i alla fall. Yami åkte iväg till Justus. Sen ringde hon mig tusen gånger och väckte mig, för jag skulle ha mött henne i stan klockan 17, men vaknade då. Så jag drog på mig kläder, fixade till mig lite fort sen drog jag till pendeln. Där var det först några som höll på "ååh Mamma Miiaaa" osv osv. Så jag bara satt och tänkte vafan jag har gjort för att förtjäna den sega dagen. Egentligen kanske jag skulle tagit det som en komplimang? Men inte när det är 5 äckliga snubbar och jag är på dåligt humör.

Sen mötte jag Justus och Yami. Justus drog, så jag och Yami drog iväg och skulle kolla lite i affärer. Jag skulle köpt hårfärg, men det kom jag på när allt stängde. Men sen drog vi till donken, glass blev det för miiig! hoho. Sen satte vi oss lie överallt och funderade på vad vi skulle göra. Hitta en fest? Åka och träffa någon? Åka hem? Men vi satt där ett tag. Sen kom en snubbe och frågade om cigg:
Han: Ursäkta, har någon en cigg o bjuda på?
Jag: AAAH
Han: Tack
Jag: TACK! :)

Sen satt vi och garvade åt det i hundra år. Varför säger jag tack när jag ger bort en cigg? Jag har blivit van med att säga tack i kassan när jag är ute på praktiken. Haha. Sen kilade vi iväg till tåget. Kom på en lek som vi skulle köra. När vi åkte från centralen så skulle vi tex leta efter någon som har vantar på sig, den som inte såg det innan nästa station fick ett "straff". Jag vann en gång, så då fick Yami flytta sig, sätta sig själv och sjunga Bä bä vita lamm så att alla skulle tro att hon var någon sjukt brud. Och hon gjorde det, jag dog nästan av garv.

Sen satt vi och speglade oss i fönstret så det skulle se ut som hon boxade mig osv osv osv. Vi hade i alla fall väldigt kul.

Yami: Ååh vad jag behöver ett varmt blad..
Jag: Aah
Yami: HAHAHA vad säger jag? Jag menade bad!
Jag: Nu letar vi efter någon med bandyklubba! BÄ!

Nu sitter vi och dunkar Jeremih ft Drake - im a star. Så jävla skön. Hon ska lära mig poker. Vi får se hur det går. Videos och bilder kooooommer! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0