gooodmorgon

Har egentligen varit vaken sen 12 imorse typ. Eller 11? Men har inte orkat skrivit massor med onödiga inlägg. Men har inte gjort något vettigt alls. Har passat valparna hela dagen eftersom dom har blivit kungar på att åla iväg. Sen har jag och mamma kollat på Fredag den 13e eller vad den heter? Inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara.

Jag: Hallå.. Varför är det så tyst i filmen?
Mamma: För det ska hända nåt.. Dom är tysta... Schh...

Nu är det en vecka kvar tills jag och Yami drar till Stockholm. Fan va skönt det ska bli! Längtar som en tok. Nu sitter jag och dregglar över Eddie. Så jävla snygg och bra. Han och Rabhi ska vinna idol. Lätt. Slut på skrivandet, puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0