rapattack

Hello!

Nu sitter jag hemma hos Pappa, Yami är här också! hoho.
Vi har suttit och kollat igenom massor med fula bilder och kilat iväg till konsum.

Inne på konsum och plockar lösgodis..
Mikaela: Men gillar du inte sån här? De är mint!
Yasemin: Jag vet inte.
Mikaela: Men de är sån där.. Sån.. Sån där mint!
Yasemim: MEN JAG VET INTE

Sen fick vi feta rapattacken. Yami är grym måste jag säga.
Hon kan verkligen det där.
Snart sitter hon på sitt privata flygplan påväg till Hollywood. Eller nåt..
Men här har ni hennes feta, haha!

mikaela älskar att kela
taffsar på killarna mellan bena
snopparna blir snea
för dom får inget mera

Sen fortsatte vi med Yasemin. Och så här lyckat blev det:

Yasemin får dig att tro att hon är din
men det enda hon vill ha av dig är Karin
försvinner sen bort med första bästa taxin
så försök sedan vinn
vinna över Yasemin

Jag lovar att vi har lite Tupac i blodet. Or not. Nu ska vi fortsätta med våra "tunga"
texter. Sen ska vi kolla på Män som hatar kvinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0