fredag den 13:e

pff, de där med otur är det någon idiot som har kommit på. Han fick säkert en box av någon när han gick i skolan. Och det råkade säkert vara Fredag den 13:e, då började han med allt den här bullshiten. Skrämma allihopa.

Jag har haft det huuur bra som helst. Vi har glass med chokladbitar hemma, allt har gått bra på jobbet, och jag mår toppen! Jag har t.o.m fixat min bostad oooch bilar! Det var lättare än vad jag trodde.

M: vill du köpa lägenhet till mig? :)
D: Aah visst, hur ska den se ut?
M: Sådär, och lalal naa sådär också blabla du förstår?
D: Aaah ;)
M: Fixar du det?
D: Aah det är klart, vill du inte ha några bilar?
M: Joo massor  lalaalalla*
D: Du ska få allt
M: Vad vill du ha tillbaka?
D: Ingeting

Asså kolla killen? Guldmedalj fan. Yami snart flyttar vi!


Kommentarer
Postat av: MICAH<3

sv: hihi tack detsamma :D<3 hihi ah mikaela är det bästa namnet :D

coolt!:D

2009-11-13 @ 20:12:40
URL: http://micah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0