tooombaaa

sitter hemma hos Nille nu. Han sitter och spelar,
så då passar jag på med att kolla bloggar och skriva lite.

Jag tog 18:33tåget hit igår. Och vilken jävla resa på 40min.
Först så fuckade min mobil sig. Så kunde varken ringa eller
smsa. Sen kommer minst 10pers och frågar om jag vet vart
toaletterna finns. Ser jag ut som en som vet det? Tydligen.

Sen var det iskallt och det enda jag kunde göra var att klaga.
Men sen mötte han mig på flempan, och sen åkte vi hem till
han i Tumba. Igår låg vi bara i sängen och glodde på film.
Sen försökte han fixa sin mic till sitt spel. Utan några framsteg.
Så den blonda bruden, mikaela, fick ta saken i egna händer.
Och taaadaa! Im so gooood.

Först drog vi igång en skräckis. Och fan va äcklig den va.
Så vi bytte film och såg en scen från en annan film där dom slogs.
Hoooh! Hott. (:

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på direkt. Men nu frågar
han om jag vill se på fight, och självklart, så nu ska jag kolla
på när han spelar! Laaatööör babes. ♥


Bild på mig och Nille förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0