måndagar är inte mina dagar Linda.

Heeey.

Kom precis hem från skolan. Och hade tänkt berätta för er om min roliga skoldag. En rolig Måndag alltså. Så alla som tycker att eran måndag har varit skit, read this;

Jag vaknade fett tidigt. Först vaknade jag runt 3-4 av att Chico höll på och pussa mig i ansiktet och bet i mitt hår. Och han behöver borsta tänderna på onsdag Yami! För er som har missat nyheten så har Familjen Yigit köpt en valp av oss. Tjockisen, som nu heter Chico. Men han höll mig vaken ett tag. Sen somnade båda i kanske en timme? Sen vaknar jag av att jag hör något som slår i golvet. Och självklart var det Chicobebis som gled ner på golvet från sängen.

Men sen kom pappa som en räddare i nöden klockan 6 på morgonen och hämtade honom. Sen missade jag två bussar. Men efter några timmar lyckades jag komma till skolan. Kollade på en film, Man to Man eller vad den hette? Sen var det världens äckligaste mat i skolan. Och hade feta mjukisar på mig idag också, vilket jag heller inte skulle haft. Eftersom en viss MAKKUS' drog ner dom. Lite pinsamt. Med tanke på att en kille fick syn på mina troser och fick världens chock. Jag undrar verkligen vad han tänkte.

Men eftersom Makkus sa förlåt så var det inget att sura över. Eftersom jag aaaldrig blir sur. Sen kollade vi klart på den där filmen, Toko dog, jag blev tårögd och blev irriterad på dom som dödade honom. Det har varit världens tråkigaste väder dessutom. Pölar överallt. Hade självklart på mig mina vita converse idag, så när jag går över vägen från bussen kliver jag i en fet jävla vattenpöl.

"antingen skriker jag och sparkar på vattenpölen och säger att jag ska döda hela hans familj, eller så tar jag det lungt, hoppas på att ingen såg och skyndar mig hem." Efter att ha tänkt detta och kollat snett på vattenpölen så fortsatte jag att gå. Vad skulle folk tro om jag stod och skrek på en vattenpöl? Och min pappa har alltid lärt mig att om någon bråkar med mig så ska man bara kolla snett, skratta och gå. Och det gjorde jag. Det ska jag berätta för min pappa och se hans stolta ansiktsuttryck.

Nu blev det långt inlägg. Och det kanske inte låter som värsta Måndagen endå.. Haha men den har haft sina jobbiga stunder. Precis som vilka dagar som helst kan ha. Men nu vet ni hur min måndag har varit i alla fall. puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, din måndag började ju inte bra. Men det var härligt att du kom sen o höll mig sällskap. Höll fan på o få panik över att sitta själv. :S Stolt jag blev nu över att du dissade vattenpölen och bara gick vidare. GO Mikaela! :D <3

2009-12-07 @ 18:09:24
URL: http://liindag.blogg.se/
Postat av: Bimboboiii

Thihihi ^^



Jadu, mjukisar o string är väl itne smartaste att ha? iaf inte när jag är i skolan xD

Thihi gissa om han blev lite småkåt ^^

2009-12-07 @ 19:03:05
URL: http://bimboboiii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0