helt underbart :)

Nu har vi käkat, kollat på den där kalle anka
och öppnat julklappar. Fick underbara saker!

Mina böcker som jag velat ha, räcker med att jag säger
Stephenie Meyer så vet nog alla vilka böcker det är ;)

Sen fick jag tuuusen strumpor av mina syskon eftersom
jag alltid snor andras, haha! Trosor. Adidas mjukiskläder.
Presentkort. Pengar osv osv. Men tack :) Helt underbart.

Sen på lördag får jag resten av julklapparna, eftersom då
ska vi till min farmor och fira. Hoho! Sen kilade jag ut för att
möta Yami. Eftersom jag skulle få hennes julklapp.
Och fick min rosa mjukisdress. Jag har helt klart den bästaste
bästisen man kan ha? Och hon får sin julklapp av mig sen.
Men det är en peeerfekt julklapp (A)


Alla barn ....
För en gång skull är alla samlade. Och för er som inte kan allas namn (från vänster)
Rikard, Sebbe, Sanna, Matilda, Fredrik och jaag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0