"Yami är och handlar pizza"

Hej bloooggen!

Nu ligger jag under täcket helt själv här hemma i Sollentuna. Yami är borta och handlar pizza. Kom vi överens om. Egentligen är hon och fixar vitsås. HAHA ingen som fatta? Jo jag och Yami. Men i alla fall..

Yami hade köpt hem massor med godis som jag ätit utav. Så ska springa iväg och köpa lite nytt. Kanske handla nudlar på en gång? Eftersom Yami aldrig lagar fin middag. Jag ska gå och handla, sedan ska jag hoppa in i duschen.

Får se när Yami kommer hem. Kanske åker iväg och är social med *****. Får se om jag orkar, och om jag är redo och ta konsekvenserna. Dont think so. Men ska i alla fall springa iväg och handla. Om jag orkar. Jag måste orka. Men mina fötter är döda. Och vet inte vad jag ska ha på mig. Men jag drar endå.

Skriver väl när jag kommer tillbaka? Eftersom jag inte har nåååågot annat för mig. Eller ska jag dra igång en film? Ska jag skita i att gå och handla? Fan vad allt ska vara jobbigt ibland. Meningslöst inlägg dessutom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0