skruvad dag asså.

Hello!

Nu är jag hemma. Klarade hela dagen i skolan. Och det började ju bra, första lektionen var engelska. Jag sitter och säger "Nu är det bara 6 timmar kvar tills vi sluuuutar!" och vad jätte glad. Det fortsatte så, hade redovisning o fick tillbaka provet från Naturvetenskapen. Och jag klarade det! Jag hade varken pluggat eller läst häftet? Jag hittade på massor på provet och det visade sig vara rätt? Jag föddes översmart. Om det finns nåt som heter översmart?

Aja.. När jag kom hem så var båda dörrarna låsta. Jag blev skit irriterad och tog upp nycklarna, sen när jag kommer in var jag helt ärligt som en annan person. Från att skutta på rosa moln hem till en jävla klimakteriekärring. Jag smällde igen min dörr, började sparka på saker, slog i dörren, slog borsten i skrivbordet så den gick sönder, och aah allt blev bara helt galet. Hahah, snacka om humörsväng.

But nooow im cool. Måste bara städa mitt rum så jag slipper bli irriterad över det. Sen drar jag, pappa och rikard till Eskilstuna! Sen ikväll blir det Dh och chokladmousse med bästa Yami! Fyfan va nice. Bara 5 ½ timme kvar (; Haha aja, kanske skriver sen? Kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0