Seeeeg dag.

Hej!

Idag var det ju den där postkursen i Eskilstuna. Och imorse trodde jag att det var Tisdag, så när Malin från the work ringde hem  till mig så kollade jag på klockan och då var den 07:33. Och då slog det mig, att jag ska på kurs idag. Så jag tänkte att antingen skyller jag på att jag helt plötsligt har fått svininfluensan, eftersom alla är så rädda för den. Men naaej, jag sa som det var sen sprang jag till busstationen och där väntade dom på mig.

Så vi åkte iväg. Sen satt vi i nåt konferansrum typ och bara satt och satt och satt. Jag blev jätte rastlös och började trumma med händerna och fötterna. Men såfort jag märkte att han som stod och snackade kollade lite snett på mig så slutade jag såklart. Men måste säga att de sista timmarna var fan värst.. Satt och tog ciggfingrarna mot munnen hela tiden, ni vet som man gör när man röker? Sista timmarna var crazy. Men jag höll mig såklart! :) Sen när vi slutade var det fan bättre än en orgasm. Hahah nej jag skojar bara. Men ni förstår att jag menar att det var verkligen jätte jätte skönt och få gå ut därifrån? Halva dagen i ett jävla rum och en snubbe som står och snackar 24 är inte årets höjdpunkt! Men skönt nu att jag har fått det avklarat!

Det är nog bra att ha den kursen i bakfickan som jag sagt förut! Sen träffade jag Yami en snabbis när jag kom hem, och nu hade jag tänkt duscha. Sen får jag se vad som händer, kanske tvinga Yami att snacka skit med mig?


Friggabebis och Yami. Där ser ni att hon är ganska tjock? Ta det gånger två nu! Hon är smällfet asså. Och hon skulle fått valparna igår, för igår var 63:e dagen. Men hon är seg. Men hoppas hon får innan söndag. Annars är något knas och då måste vi till veterinären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0