Malin bad mig ringa förut, och hon var inte nykter

Malin: Heeeej SYSTEEER. ÅÅÅÅH HEEJ
Jag: Haha hej!
Malin: Guuuuud vad jag saknar dig!
Jag: Jaa jag saknar dig ock..
Malin: Men du! Vi måste hitta på nåt!
Jag: Jaa de vore k....
Malin: Aah kul! Fan jag saknar dig asså
Jag: Detsamma gumman
Malin: Nu är jag sådär jätte svensk som ringer på fyllan och berättar att jag saknar dig och så.. Men jag är ju faktiskt 75% svensk! *hon babblar på för fullt och jag hinner inte säga nåt*
Jag: Haha men de är lugnt

Efter 5min babbel:

Malin: Men vi får höras snart!
Jag: Jaa det måste vi göra!
Malin: Okeeeej! Saknar dig
Jag: Saknar dig också, vi hörs, pussheej!
*Malin var tyst ett bra tag*
Jag: Malin?
Malin: Aaah puss puss hej puss heeej puss

Haha japp, det är min lillasyster! crazy, but i love her.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAha, ånej x) <3

2009-10-11 @ 19:04:40
Postat av: Malin

Haha, jag å mitt jävla svenne snack hela tiden x)

2009-10-11 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0