hellooo bloggen

Now im back. Jätte uttråkad och seg. Hittat massor med bra musik. Ska duscha. Vill fixa mig inför fest. Men går inte. Valparna är påväg. Och om dom inte kommer i helgen kommer jag bli jätte jätte sur. Det här blev ett jätte meningslöst inlägg? Haha.

Men måste duscha nu. Sen fixa mig, och inför vad vet jag inte? Ta hand om Frigga och vaka över henne som en hök om hon skulle föda. Men jag har bestämt att nästa helg så är det fest. Såå boka inte upp er för annat nästa helg.

Nu ska jag sluta slösa tid på det här onödiga inlägget. Haha. Måste bara lägga till en kul grej från igår hemma hos Yami..

-Här! Känn mina muskler.
-Oj! Har du börjat träna?
-Det kallas onanera Yasemin..

haha är det bara jag som har sån här härlig morgonhumor? Lite kul var det i alla fall.. ?


den här bilden har ni nog sett tidigare i min andra blogg. Men osminkad och myskläder är det som gäller nu! Sen efter duschen får vi se vad det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0