datakunskap, sist jag satt här var i ettan.

Helloo!

Ursäkta den dåliga uppdateringen. Meen har haft fullt upp med valparna, skolan och det sociaaala livet. Men som sagt så kom valparna i helgen, och dom har redan blivit stora! Eller inte jätte stora, men större. Vi vägde en igår, och den vägde 508gram. Hoho! Och en valp har lärt sig att vicka på svansen. Direkt när den får dia eller vad det heter(?) så blir den skit glad och vickar på svansen. Så den kallar jag för Happy. Fantasifullt va?

Min valp som jag ska ha kvar heter Frezia och har sina rutiner. Käka, åla och sova. Men alla mår i alla fall bra. Och så jävla söta. Sen igår så var det school. Klarade av hela dagen och gjorde ett prov som jag bara fick två fel på. Aint im good? Sen så åkte jag och Yami hem till min mamma, dock med olika bussar. Men vi möttes där. Vi satt framför våra datorer och nördade, försökte plugga, myste med Frigga och valparna och var ute och träffade Artan. Riktigt mysig kväll! :)

Nu sitter jag på Lindas datalektion. Har egentligen engelska. Men Hans, alltså läraren här ska hjälpa med min inloggning till rexnet eller vad det heter. Och sist jag satt i den här salen var när jag gick i 1an. Känns lite weard. Att vi liksom inte går i samma klass längre. Men det är tur att vi i alla fall går i samma skola! Nu ska jag försöka få Hans att sluta sin redovisning och hjälpa mig. Han har nog saknat mig, eftersom jag var så kunglig på hans lektioner. Haha.

Hans: Mikaela.. Slutar du att åka runt här med stolen? vi har lektion nu..
Mikaela: Men jag testar hjulen på stolen!
Hans: jaahaaja!

Men vi hörs senare, i promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0