like a g told you; Livet är för fint.

Jag har inte alls tänkt på bloggandet.
Men har heeelt andra saker för mig och har inte velat lägga
ner tid på datorn dom senaste dagarna (:

Men vad har jag gjort? Bra jävla fråga, för jag kommer inte
ihåg alls. Rickie kom och sov hos mig i Torsdags i alla fall hos min pappa,
sen har jag varit med honom hela tiden i Malmköping och Bettna (:

När vi var i malmköping så socialade vi mycket med Aylin och Jocke,
treevligt! Va på gårn och chillade runt ute.

Igår åkte vi in till Nyköping och träffade Hasse och Yami också.
Tokmys! (:

Resten av dagarna har bestått av mys framför filmer med baby och
försökt att plugga. Imorgon är sista dagen för veckan, sen är det
helg! Så jävla skönt.

Men som jag säkert har skrivit förut så lär jag inte vara så jätte skrivglad.
:*


haha, baby och jocke.


SnyggAylin!


Hasse och bästavän Yami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0