what a week.

Jag jobbade över 1 timme idag, nästan, 50 minuter.

Har varit fullt upp hela veckan. Riktigt skönt med helg nu!
Är heeelt slutkörd. Igår somnade jag runt 19-20, sen vaknade
jag imorse av att jag hade kläder på mig. Och då var det dessutom
dags att gå upp!

Så ännu en gång får jag be om ursäkt till dom som jag smsade med
igårkväll, jag somnade. Som vanligt. Haha!


Känns som att Yami har varit borta hela mitt liv också. Fick aldrig träffa
henne igårkväll, märks att hon har blivit en liten drog till mig. Börjar
bli hyper och hoppar omkring överallt för att jag har så mycket att berätta
till henne!

Imorgon ska Linda jobba också, så då ska jag dit och överraska henne!
Nu är det ingen överraskning direkt eftersom hon läser det här, men hon vet ju
inte vilken tid jag kommer i alla fall (;

Nu blir det städning och fixa mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0