vill heeeeeeeeeeem



vill tillbaka hem till mamma.
Sitter på datalektionen nu och jiddrar
med Tor.

Han sitter och påstår massor med saker.
Men jag har rätt hela tiden. Jag tror bara att han har
rökt nåt weard shit.


Han är jävligt flummig i alla fall. Haha!



Dagen har varit helt okej. Fick träffa Linda som jag
har saknat jäääätte mycket. ♥

Nille och hans pappa kommer snart till skolan och
hämtar mig. För Nille var hos min mamma medan jag var
i skolan. Så nilles pappa hämtade honom och plockar
upp mig på vägen!

Jag: Vad jobbade dom med på bruket då?
Kb: Jaa, vad jobbade dom med?
Jag: Målade naglarna!

Alltså ibland älskar jag att sitta brevid Kb på lektionerna.
Fast inte idag på naturlektionen. Han sprutade vatten på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0