vilken jävla onsdag.

Jag brukar alltid klaga på onsdagar.
Men seriöst, det är alltid dom som blir knas.

Idag skulle jag och Mamma på möte klockan 16.
Så jag skulle ta 14:05 bussen och möta mamma där.

Men självklart åker bussen iväg. Jag missade den.
Till och med polisen stoppade bussen för att jag skulle hinna
med. Men när jag stod utanför bussen och bankade på dörren
kollade han bara på mig och körde iväg.

Vafan!?


Så nu ska jag åka in strax efter 16 istället och möta mamma.
Visste inte om jag skulle gå tillbaka till Tempo eller om
jag skulle dra hem. Men måste till apoteket och sånt så
skulle bara kunna jobba knappt en timme.

Så jag är hemma. Skit förbannad. Hostar. Ont i benen.
Nu vill jag bara träffa min efterlängtade mamma. ♥


Haha bilden.. Men när jag har två toffsar tänker jag alltid
min mamma som alltid ville fixa mitt hår sådär när jag va liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0