Telephone

Sitter och nördar sönder Lady Gagas låt med Beyonce.

Imorse ringe Yami mig och sa att jag hade ungefär en kvart
på mig att göra mig klar för shoppingtime!

Så jag flög upp ur sängen och på nåt sätt lyckades jag.
Fick hem lite småsaker som en topp med lite nitdetaljer,
lite tights, underkläder, halsband oså (:

Imorse vaknade jag och trodde att jag skulle spy.
Serious. Hostade så mycket så jag knappt fick luft och
började må skit illa så min pappa blev lite mesig och sa
att han tyckte att jag skulle vara hemma.

Men känns bättre nu i alla fall. Det är ju värst på morgonen
och kvällen. Meeen slutsnackat om det!

Ikväll är det kalas! Antingen blir det helt misslyckat eller toppen.
Men det blir vad man gör det till också.


Så ska försöka åka dit, sen om jag inte mår bra alls ringer
jag bara efter en taxi och åker hem! (:


En trött och sliten Mikaela, måste verkligen försöka ladda upp inför ikväll!

Kommentarer
Postat av: Nille

But also the most beautiful girl in the world :)<3

2010-03-06 @ 15:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0