pratar med Yami.

Yami är påväg hem från nyköping.
Och vi har ett litet samtal om hennes intressen.

Hon börjar på en sport och slutar efter en träning.
Hon har aldrig hittat nåt som hon gillar och som hon
tycker är roligt! Jag har ju dansen.

Nu har hon fått för sig att vi ska rida!?
Jag frågade först vem hon menade att hon ville rida.
Och hon menade en häst!? The girl is craazy.

Ni som känner mig vet att jag är livrädd för hästar.
Ser skit mysigt ut att rida ute och allt de där. Men vågar
verkligen inte sätta mig på en häst, eller stå brevid en.

Hellre rider jag på en krokodil och har feta vapen och skjuter
ner folk.


Nu har jag i alla fall lovat henne att ta med henne till några hästar
och hon ska få pröva på att rida. Men hon gick med på att jag
får stå minst 10m ifrån hästen. Men vad har jag gett mig in på?


Kommentarer
Postat av: YAAMI

Gud vilken skön bästa vän du har :D <333

2010-03-02 @ 18:49:11
URL: http://zemeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0