kaaaaooos.

Har lunch nu. Nu! 13:30 fick jag lunch.
Sist av alla dessutom.

Hade fullt upp i kassan samtidigt som jag höll på
att baka samtidigt som jag skulle fixa ut varor samtidigt
som en kund behövde hjälp. Jag blev craaazy.

Men jag klarade det och sen sprang jag hem på lunch.
Sen såg jag att Yami hade tänkt köpa samma skinnjacka
som jag hade tänkt för 1 månad sen.

Jag har inte bara smittat henne med sjukdomarna som hosta
och allt det där, jag har även smittat av mig av min lite rockiga stil.

Känns bra! Nu ska jag bara få henne att älska nitar och kedjor!  (;

När jag kommer hem (längtar som fa-Aan) så ska jag städa och
byta om. Sen ikväll hade jag tänkt köpa kladdkaka och bara
ligga framför tvn. Skippa rullbandet på gymmet. Ibland får jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0