jag måste bara skämma ut mig själv lite innan Yami gör det.

Innan Yami sätter sig vid sin blogg och skriver
lustiga grejer om mig och skrattar för sig själv så
kan jag lika gärna skriva ut på en gång det hon går
och skrattar åt, så kan jag passa på att försvara mig!


Jag och Yami kollade på Wrong turn igår. Ni som inte
har sett den kan jag berätta lite om filmen;

Det handlar om massa ungdomar som dör i skogen
när dom ska spela in ett tvprogram. Och dom som dödar
ungdomarna är inavlade snuskiga människor.

Det finns en fabrik där ute i skogen med faliga gifter eller
nåt som har dödat alla djur eller vad det nu var. Medan
en familj stannade kvar och bodde där, nu är dom tusen inavlade
människor.

Nu kommer vi till själva grejen.. Jag och Yami satt och pratade
lite under filmen:

Jag: Men är det inte i den här filmen dom ska springa till migrationsverket?
Yami: Migrationsverket!? HAHAH
Jag: okeeej jag menade fabriken!
Yami: HAHAHHAH

Nu till mitt försvar. Ärligt talat kommer jag inte på nåt. Det måste
vara allt blekningsmedel som dödat några hjärnceller.

Jag var trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0