jag lever!

Jag har bara inte orkat blogga.
To much..

Idag fick jag en ny mobil av pappa. Vi åkte iväg
och köpte den och lite presenter till min lillasyster
som blir tonåring på Torsdag!

Det stod mellan en Lg, samsung och en Nokia.
Samsung blev utesluten när han i butiken sa att den
går efter kroppsvärme när man använder touchen.

Och eftersom att jag alltid har iskalla händer/fingrar
så går det inte. Lgmobilen fanns inte kvar i butiken och
den var blå.

Men sen kom den vackra skönheten. En rosa nokia med
heltouch. Yami kan säga att jag är färgblind i hennes blogg,
men nu har jag visat henne och den är fan rosa!

Skit fin och jag är jätte nöjd (: Yami väntar nog bara på att
min tålamodsmätare ska stå på 0. Om mobilen segar eller nåt
lär det ju bli som dom andra, dom åker ner i snöhögarna.

Dagen har varit helt okej! Träffade Linda en stund imorse (:

Nu hade jag tänkt slagga och inte vara social alls på bloggen,
msn eller nåt. Sköööönt! I alla fall ikväll..

Jag märkte nyss att jag fick fan ingen jävla usb-sladd till mobilen!
Skulle lägga upp några bilder från idag. Jävla blondie som blåser mig
på mobil, minneskort och pengar.

Inte ens en usb-sladd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0