jag åkte i alla fall.

Igår var det ju litet kalas för Angelika som fyller 18!
Grattis igen (:


Jag trotsade min far och åkte endå. Även om han sa att
det var en dålig idé. Visst var det en dålig idé, jag höll fan
på att tappa rösten och imorse fick jag ta i som fan för att få
fram nåt ord.

Men det var värt de! Vi hade skit kul. Dansade och flippade
bara. Haha det roligaste måste nog ha varit när jag och Yami
skulle bli fotade.. Så vi lägger en varsin pose och leker lite sådär.

Sen i slowmotion faller vi åt sidan. Sen ramlar vi omkull på alla stolar
och in i väggen med min skalle. Hahah!

Man måste nog se för att det ska va riktigt jävla roligt!


Yasemin & Mikaela. Jag slänger upp fler bilder snart! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0